Thursday, December 15, 2011

log-24/12/2010-day2


hari ini, hari kedua aku berada di Hospital Taiping, alhamdulillah keadaan aku nampaknya baik, tiada pendarahn, baby pun ok n aktif.

Doktor yang memeriksa aku memberi sedikit ceramah mengenai keadaan aku, kondisi akau boleh berubah dalam sekelip mata, jadi kena sentiasa berhati-hati dan tidak banyak bergerak. doaku agar semua berjalan lancar. jadual imbasan ditetapkan pada 6 januari 2011, menghitung hari laa nampak gayanyer...jika semua ok, aku akan dibenarkan pulang kerana jangkaan bersalin adallah pada 26 februari 2011.

semuanya masih awal.sebelah petang suami ku, abang ipar deris dan kakak ipar kak da datang melawat.

Malamnya emosi jadi tidak stabil, takut, risau macam-macam perasaan yang datang dan bercampur baur, aku membaca yasin untuk menenangkan hati.

No comments:

Post a Comment